ΠΑΙΔΙΚΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

«Ακούγοντας τα παιδιά» διαδραστικό ραδιοφωνικό εργαστήρι για παιδιά & εφήβους

Το Θεάτρο 104 και το radiobubble δέχονται, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, καθημερινά επισκέψεις δημοτικών σχολείων και γυμνασίων σ’ ένα διαδραστικό ραδιοφωνικό εργαστήρι!

Το ραδιοφωνικό εργαστήρι στηρίζεται στη σχολική ύλη. Μέσα από τη διάδραση τα παιδιά εξερευνούν τις δυνατότητες τους με τρόπο που να αφυπνίσει την φαντασία και τη δημιουργικότητα τους και να αποτελέσει όχημα για μια σειρά ανακαλύψεων από πλευράς τους. Στόχος είναι τα παιδιά ν’ ακούσουν και να δημιουργήσουν ιστορίες χωρίς να χρειάζονται την παρεμβολή εικόνας. Γίνονται τα ίδια η ιστορία και ο ήχος που αφηγούνται. Άλλες φορές Μέλισσες, άλλες Θεοί του Ολύμπου, άλλες Πλανήτες κ.α.

Χρησιμοποιούμε ηχητικά ερεθίσματα, ανάλογα τη θεματική, για να αφουγκραστούν τα παιδιά ιστορίες, να τις αναπαραστήσουν και να τις γράψουν στο χαρτί. Έπειτα τα παιδιά φτιάχνουν κατασκευές δημιουργώντας τις εικόνες της ιστορίας τους. Μέσα από το παιχνίδι, μυούνται στις διαστάσεις της ακρόασης ενώ παράλληλα προετοιμάζονται για μια ραδιοφωνική εκπομπή. Τελικά  η ιστορία των παιδιών ακούγεται στο radiobubble όπου έτσι έχουν τη δυνατότητα να τις ακούσουν οι γονείς σε ζωντανή μετάδοση και μετά τη λήξη του εργαστηρίου το ηχητικό αποτέλεσμα αποστέλλεται στο σχολείο των παιδιών.

Διάρκεια Εργαστηρίου: 2 ώρες

Κόστος: 8 ευρώ / άτομο

Περισσότερες πληροφορίες για το ραδιοφωνικό εργαστήριο και σχολικές επισκέψεις στο τηλέφωνο του Θεάτρου 104, 210 3455020.

«Ακούγοντας τις μέλισσες» για παιδιά Β’ Δημοτικού

«Όταν εξαφανιστούν οι μέλισσες η ανθρωπότητα θα έχει ακόμα τέσσερα χρόνια ζωής»
                                                                                                                             Άλμπερτ Αϊνστάιν

Τα παιδιά μέσα από αυτή τη διαδραστική διαδικασία που ολοκληρώνεται με μια ζωντανή εκπομπή στο ραδιόφωνο μαθαίνουν τους ρόλους των μελισσών και την αξία τους. Τα παιδιά αναπαριστούν την κοινωνία των μελισσών, γίνονται τα ίδια μέλισσες και στήνουν μια σύντομη ραδιοφωνική εκπομπή στην «Kυψέλη» τους. Υπενθυμίζοντας τη σημασία της ύπαρξης τους και τους λόγους που ο άνθρωπος οφείλει να τις «ακούει».

«Ακούγοντας τους Δώδεκα Θεούς του Ολύμπου» για παιδιά Γ’ & Δ’ δημοτικού

«Σχετικά με τους Θεούς, δεν ξέρω ούτε πώς είναι, ούτε πώς δεν είναι» Πρωταγόρας

Τα παιδιά μέσα από αυτή τη διαδραστική διαδικασία που ολοκληρώνεται με μια ζωντανή εκπομπή στο ραδιόφωνο μαθαίνουν τους ρόλους των Θεών του Ολύμπου και την ιστορία τους. Τα παιδιά αναπαριστούν τη δημιουργία του Κόσμου, γίνονται τα ίδια Θεοί και στήνουν μια σύντομη ραδιοφωνική εκπομπή «από τον Όλυμπο». Μας μιλούν για το «Μύθο» που κρύβεται πίσω απ’ τους Θεούς αλλά και για το συμβολικό τους χαρακτήρα.

«Ακούγοντας το Νερό» για παιδιά Ε’ & Στ’ Δημοτικού

«Γη και Ύδωρ» Ηρόδοτος
Τα παιδιά μέσα από αυτή τη διαδραστική διαδικασία που ολοκληρώνεται με μια ζωντανή εκπομπή στο ραδιόφωνο μαθαίνουν για το Νερό ως πηγή Ζωής. Τα παιδιά αναπαριστούν τον κύκλο του Νερού και την πολυμορφία του, γίνονται τα ίδια πλάσματα του Νερού μέσα από τους μύθους και τις παραδόσεις και στήνουν μια σύντομη ραδιοφωνική εκπομπή στη «Νερόπολη» τους. Υπενθυμίζοντας ότι δεν έχει σημασία ποιοι είμαστε, πού ζούμε και τι κάνουμε αλλά ότι όλοι εξαρτόμαστε απ’ το Νερό.

Τις εκπομπές των παιδιών θα έχουν τη δυνατότητα να τις ακούσουν οι γονείς σε ζωντανή μετάδοση και μετά τη λήξη του εργαστηρίου το ηχητικό αποτέλεσμα θα αποστέλλεται στο σχολείο των παιδιών.

«Ακούγοντας τον πλανήτη μας» για παιδιά Α’ Γυμνασίου

«Τα πάντα τα γεννάει η γη και πάλι τα παίρνει» Ευριπίδης

Τα παιδιά μέσα από αυτή τη διαδραστική διαδικασία που ολοκληρώνεται με μια ζωντανή εκπομπή στο ραδιόφωνο μαθαίνουν τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και την αξία τους. Τα παιδιά αναπαριστούν τους τρόπους που μπορούν να βοηθήσουν τον πλανήτη, γίνονται τα ίδια πηγές ενέργειας και στήνουν μια σύντομη ραδιοφωνική εκπομπή στον «πλανήτη» τους. Υπενθυμίζοντας τη σημασία της ύπαρξη της γης και τους λόγους που ο άνθρωπος οφείλει να την προστατεύσει και να τη σώσει.

«Ακούγοντας το ηλιακό μας σύστημα» για παιδιά Β’ & Γ’ Γυμνασίου

«Παραδέχομαι μόνο ένα σύστημα, το ηλιακό» Αρόν Βιγκούσιν

Τα παιδιά μέσα από αυτή τη διαδραστική διαδικασία που ολοκληρώνεται με μια ζωντανή εκπομπή στο ραδιόφωνο μαθαίνουν το ηλιακό πλανητικό σύστημα και την αξία του. Τα παιδιά αναπαριστούν τον ήλιο, τους αστεροειδής, τους κομήτες, γίνονται τα ίδια οι πλανήτες και οι δορυφόροι των πλανητών και στήνουν μια σύντομη ραδιοφωνική εκπομπή στο «ηλιακό σύστημα» τους. Υπενθυμίζοντας τη σημασία της ύπαρξη του σύμπαντος και τους λόγους που ο άνθρωπος οφείλει να το εξερευνήσει και να διδαχτεί απ’ αυτό.

Copyrighted Image